Huren van Scoutingcentrum Schijndel

Wil je een weekend of kamp organiseren en ben je op zoek naar een mooie ruime locatie? Kom dan naar het Scoutingcentrum aan de Smaldonkstraat in Schijndel. Er mogen maximaal 75 personen in het gebouw slapen. Ons rookvrije gebouw verhuren wij uitsluitend voor scouting activiteiten en activiteiten van andere jeugdverenigingen.

Faciliteiten

Wij beschikken over een groot gebouw met drie ruime lokalen (100, 100 en 70m2). De twee lokalen van 100 m2 zijn gescheiden door een schuifwand die naar behoefte open of gesloten kan worden.

Het gebouw heeft twee dames- en twee herentoiletten met daarbij elk een douche. Daarnaast is er een apart invalidentoilet met douche.
De keuken is voorzien van een (kleine) koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker, oven, magnetron en een 8-pits gasstel.

In de zomerperiode wordt de ruimte naast de keuken vrijgemaakt voor opslag van voorraden. Tijdens de vakantieperiode is een deel van het gebouw in gezamenlijk gebruik met de BSO (de centrale poort, de centrale gang en het invalidentoilet). Hierover worden afspraken gemaakt bij verhuur. Wil je weten welke afspraken? Neem dan contact op met de verhuurder.

Het buitenterrein is geheel omheind en voorzien van een groot grasveld dat verlicht kan worden. Hier mogen eventueel ook eigen tenten worden opgezet. Graven en boren in het grasveld is echter streng verboden. Op het buitenterrein staan 3 grote picknicktafels.

Ook is er een mooie grote kampvuurcirkel aanwezig, die voorzien is van verlichting en electriciteitsaansluitingen. In de kampvuurcirkel is een overdekte opslag/podium aanwezig. Het kampvuurreglement (aanwezig in de kampvuur-cirkel) dient correct te worden nageleefd. Zo mag er niet gestookt worden bij Fase 2 voor natuurbrandrisico.

Het scoutingcentrum beschikt o.a. over de volgende faciliteiten:

• Keuken met koelkast, gasstel en oven
  • Gescheiden toiletten en douches
  • Invalidentoilet en douche
  • Grote verrijdbare koelkast met vriesvak
  • Omheind en verlicht buitenterrein
  • Ruime kampvuurcirkel
  • 3 flinke picknicktafels met banken
  • Telefoon en Wifi-Internet
  • Brievenbus

Plattegrond

De kosten voor het huren van ons mooie gebouw zijn als volgt*:

• Zaterdag (13:00u - 23:00u): € 125,00
  • Zondag (9:00u - 23:00u): € 125,00
  • Weekend gehele gebouw (za 13:00 - zo 23:00 uur) € 6,00 pp (minimaal € 200,00)
  • Week gehele gebouw (za 13:00 - za 12:00 uur) € 6,00 pppn (minimaal € 1100,00)
Andere periodes en tijden in overleg met de verhuurder. Ieder jaar na 1 maart kunnen ook voor de zomerperiode kortere huurperiodes worden aangevraagd.

*Uitgezonderd de tijden en ruimtes dat de eigen groepen draaien (zie indicatie bij de speltakken).

Gas, water, electriciteit, telefoon en draadloos internet zijn bij de huursom inbegrepen. Per huurperiode geldt een waarborgsom van € 200,- Bij gebruik van de afvalcontainers wordt € 60,- in rekening gebracht.

Neem contact op met de verhuurder voor meer informatie en beschikbaarheid: