Lid worden?

Het is gebruikelijk dat geïnteresseerden enkele weken vrijblijvend kunnen meedraaien ter kennismaking alvorens te besluiten om lid te worden. Aan het begin van elk seizoen (september) zijn deze kennismaking-weken en bij enkele groepen ook nog eens later in het seizoen. Neem hiervoor contact op met de groep van uw voorkeur.

Contributie Scouting Schijndel.

De contributie voor de leden van Scouting Schijndel bedraagt momenteel:
Jeugdleden (5 t/m 23 jaar):€ 16,83 per maand
Stam:€ 102,00 per jaar
Plus Scouts:€ 46,00 per jaar

De contributie wordt ieder kwartaal automatisch geïncasseerd op de volgende momenten:
Periode september, oktober, november:Half oktober
Periode december, januari, februari:Begin december
Periode maart, april, mei:Begin maart
Periode juni, juli, augustus:Begin juni

Indien geen gebruik kan worden gemaakt van automatische incasso of in geval van stornering houdt de vereniging zich het recht voor om per jaar € 10,00 administratiekosten te rekenen*).
Contributie voor de Plus Scouts en Stam wordt geïncasseerd in oktober.

Wat krijgen de jeugdleden allemaal voor dit bedrag:

• Iedere week (behalve in de schoolvakanties) een groepsavond.
  • Minimaal 2 weekendkampen per seizoen (aantal en duur is afhankelijk van de leeftijd).
  • Zomerkamp (duur is afhankelijk van de leeftijd).
  • Lidmaatschap van Scouting Nederland
  • Lidmaatschap van Scouting Regio de Meierij

Het Inschrijfformulier en het Doorlopende machtigings formulier kunt u downloaden-invullen-ondertekenen-inleveren voor opgave van alle benodigde gegevens voor inschrijving en automatische incasso.

*) Indien er een betalingsachterstand van 2 kwartalen ontstaat zijn wij helaas genoodzaakt om het lidmaatschap op te zeggen. Deelname aan het zomerkamp is alleen mogelijk als aan alle contributie verplichtingen is voldaan.

Vrijwilliger of leiding worden?

Naast leden heeft Scouting Schijndel natuurlijk ook vrijwilligers nodig om de groep draaiende te houden. Voor bestuur, voor taken en als leiding voor de jeugdgroepen.

De hiernaast staande flyer geeft al een boel informatie. Als je nog meer wil weten of zelf ervaren wat het inhoudt neem dan even contact met ons op...

Zijn er nog zaken onduidelijk of heeft u nog vragen of opmerkingen dan mag u contact opnemen met info@scoutingschijndel.nl