Welpen meiden

Laatste nieuws Meer nieuws

01 sep, Wilko

Welpen meiden?

Welpen meiden? Ja! Dat lees je goed. De meisjesgroep van 7-10 jaar bij Scouting Schijndel heet sinds 2011 geen Kabouters meer maar Welpen meiden. Dit vanwege de keuze van Scouting Nederland om de spel... Lees meer

Over Welpen meiden

De Welpen meiden (voorheen kabouters) is een speltak voor meiden van 7 tot 10 jaar. Iedere zaterdagochtend komen we bij elkaar om er weer een vermakelijke ochtend van te maken. De programma’s zetten de kinderen aan tot creativiteit, activiteit, bewustzijn van milieu & natuur, socialiteit & gezelligheid en tot slot ook groei van zelfstandigheid. De Welpen meiden gaan eenmaal per jaar (in de zomervakantie) op zomerkamp. Dit zomerkamp duurt 5 dagen en als accommodatie wordt gebruik gemaakt van een blokhut met voorzieningen. Om niet het hele jaar op het zomerkamp te hoeven wachten, gaan de Welpen meiden twee keer per jaar op weekend!

Nieuwste foto's Meer foto's

07 jul, Manon