Zomerkamp 2009Wilko, 01-01-2010

De welpen 2 groep van Scouting Schijndel zijn op kamp geweest in Veenendaal. Met 25 kinderen en 7 stafleden zijn ze vanaf zondag t/m vrijdag weg geweest. Het thema van dit jaar was de Bokkenrijders.

Het programma was één groot verhaal. Wat ze allemaal hebben gedaan? Dat zijn veel te veel dingen om op te noemen. Maar een klein aantal voorbeelden zijn; spelen in de bossen, spellen op het veld, een tocht gelopen, een dagje gaan zwemmen, elke dag kampvuur met het spelletje ploppen. En nog meer leuke dingen!

Iedereen heeft een super, tof, vet, gaaf, megacool kamp gehad! Nest van het jaar is geworden: Bas van der Steen, Joep van Nistelrooij, Jasper Jong, Kane Verhoeven, Cailean Schuster. Deze groep heeft goed samengewerkt en veel punten verdiend met de spellen. Gids van het jaar is Sjoerd Peters geworden! Op vrijdag werden de kinderen moe maar voldaan op gehaald om weer naar huis te gaan.

Bij deze wil de staf iedereen een super fijne vakantie toewensen!

Pagina: 1 | 2